Majitel pojištění na pokuty MikeJePán: Zákaz řízení, ostuda v Brně a pravda o silném týmu právníků

Několik dlouhých týdnů jsem na blog nic nepřidala a svými debilními kecy zásobovala jen FB stránku. Protože jeden z nejčtenějších článků na tomto blogu pojednával o fenoménu "Mike je pán" soudím, že vás tohle téma zajímá. Za dlouho odmlku se vám teda omluvím článkem, ve kterém se společně podíváme na to, jak může skončit majitel "pojištění na pokuty" se zákazem  řízení, čím dokázal při stávce taxikářů, že je ještě větší idiot než jsme všichni mysleli, jak s ním vyběhli, když ze sebe dělal blbečka u brněnského magistrátu a podobně...

Na úvod se hodí říct, že k většině těchto poznatků jsem se dostala díky členství ve skupině "Mikeš není pán a nikdy nebude 2", kde jsou asi všichni, kterým vadí chování téhle tragikomické postavičky ke strážníkům, případně jeho byznys, který se jim zdá podvodný.

"Noty v čistírně"
Nejdřív jsem si myslela, že je to clickbait. Co by totiž mohla být větší ironie, než majitel "pojištění na pokuty", které slibuje, že kličkama v zákoně obhájí vaše protiprávní jednání za volantem, je sám bez řidičáku? Příspěvek ironické blondýny? Barvoslepý malíř? Cukrář s alergii na cukr? Nazdar.

Hudba minulosti... (reprofoto Playtvak)

Ale on teď fakt může prudit trapně maximálně tím, že bude jako nesvéprávný chodit zvonit na policajty a měšťáky a bušit si před nimi do hrudníku, že odvolal šéfa městské policie. A ještě teda skládat svíčky a květiny k jeho fotce. Bohužel takový obsah videí zaujme maximálně lidi, kteří mají IQ pod 50, takže i v tom nejtvrdším zabedněném jádru už se začíná oddělovat zrno od plevele.

Každopádně má teda noty v čistírně, což je ta nejlepší reklama na "pojištění na pokuty". O tom, že jde byznys nahoru svědčí také fakt, že si můžete zakoupit ono pojištění i na jeden měsíc.

"Silnej tým právníků"
Majk si asi neuvědomuje, že ne každý je ze zkumavky. Tvrdit může co chce. Klidně, že má několika členný tým právníků, společnost se rozrůstá, je prosperující a její tým je strašně silný. Podle pracovníků z okolních kanceláří je ale realita taková, že příchozí "silný tým právníků" čítá tři lidi a jednoho psa, přičemž majitel Majk musí vždycky do kanceláře zvonit.



Stávka taxikářů
Velkí špatní bylo také Majkovo dokodrcání se na stávku taxikářů proti Ubru, kde se do záběrů nejrůznějším kamerám vtíral se svou POHODA mikčou. Asi nikoho nepřekvapí, že stojí na straně těch, kteří cizince za odvoz natáhnou jak galaty. Co hůř, nebyla by to největší Majkova ostuda, jsme zvyklí i na jiné. Sladkou tečkou ovšem bylo video, ve kterém uráží nějakého chlápka. Respektive se o to snaží... A to metodou žáka pomocné školy, který nemá soudnost, což by při pojmenování tohoto trapného videa "MikeJePan vs. Cikán z České televize - Youtuber znemožnil romského reporéta" docela korespondovalo.

Když s tebou vyběhnou i v Brně
Jak teď nemá Majkl řidičák, snaží se vynahradit svým věrným odběratelům ty skopičiny nějakým jiným primitivním obsahem. Tuhle volal jako exekutor do Brna, kde si s ním nějaký pán vytřel zadek jak se čtyřvrstvým Grand Finale. Původně chtěl postrašit, že jim zajede sepsat majetek. Celé to probíhalo asi nějak takhle:

Majk: Stejskal u telefonu, mě na vás přepojili. Já nevím jestli vám řekli v jaký věci, nebo jestli vám to mám říct od začátku. Já už jsem to říkal asi třem lidem před váma.
Úředník: A co potřebujete? Já vím jen, že se jmenujete pan Stejskal.
Majk: Jde o to, že paní N.K. měla na stole nějaký správní řízení, jestli jsem to takhle pochopil..
Úředník: A vy jste kdo prosimvás?
Majk: Stejskal. Já vám to vysvětlím a hned to pochopíte…
Úředník: A odkud jste, nebo proč/v jaké věci voláte?
Majk: Já volám ve věci exekuce proti vašem úřadu.
(střih)
Majk: No od pana Stejskala, já jsem jeho asistent.
Úředník: A vy se jmenujete jak?
Majk: Taky Stejskal. To je můj otec.
Úředník: Takže vy jste Stejskal mladší… A vy jste exekutorská úřad který?
Majk: Z Prahy. Normálně exekutorský úřad pana Miroslava Stejskala…
Úředník: Já teda nevím, vás exekutorů je poměrně hodně.
Majk: Ale pane, vy mě nenecháte domluvit. Já vám chci jako vysvětlit tu situaci, protože já ji vysvětlil třem lidem před váma a tři lidi mi řekli, že k tomu nejsou kompetentní a že k tomu je kompetentní někdo jinej. Tudíž bych nerad strávil dvě hodiny telefonováním…
Úředník: To se může stát, ale já nevím, jestli po telefonu něco vyřídíme.
Majk: Já volám zdvořile abych se jako domluvil na termínu, kdy můžu přijet.
(Majkl vysvětluje, že exekuce pramení z nečinnosti magistrátu, úředník vysvětluje, že úřad bude podávat stížnost, jelikož Majkl coby falešný exekutor není první, exekutor, kdo v této věci koná…)
Majk: A dáte mi teda na sebe maila, že bych vám to poslal? Protože to je celý nějaký zmatený, asi v tom teda máte větší bordel než si myslím…
Úředník: Važte slova, kolego… (???) Máme to ve spisu, takže tohle bylo naposled, co jste si něco takového dovolil. Jo? Jinak půjdeme na příslušnou komoru toto řešit. Druhá věc… (Diktuje email).
(Vysvětlování ze strany úředníka, mj. zdůrazňuje podivnost nad tím, že se v této věci angažují dva „exekutoři“ – zřejmě proto bude magistrát podávat trestní oznámení)
Majk: Dobře a jak to teda uděláme? Já se tam v pondělí stavím na sepsání toho majetku nebo jak bychom to teda udělali?

Úředník: Můžete klidně přijít, uvidíme, jak pochodíte. Já bych byl v tuto chvíli opatrný. Minimálně já tady nic nemám. Z druhé strany pokud vy půjdete na mobiliární exekuci, tak my půjdeme na šikanózní formu exekuce, protože k tomu není důvod, abyste sepisoval majetek, když město Brno disponuje řadou účtů, kde nějakou symbolickou směšnou částku jde odstavit či strhnout. V dalším vám říkám, že jste druhý exekuční úřad, který v této věci koná. 




No. Může soudný člověk o úředníkovi tvrdit, že borec "vůbec nevěděl"?

Komentáře

Oblíbené příspěvky