O mně


Vítejte u ironické blondýny…

Tenhle blog funguje od léta 2017. Bylo mi 20 a já pociťovala potřebu rozšířit kategorii blogů, které jsou svým obsahem trochu jiné. Zábavné, ale zároveň naučné. Pokud tedy hledáte nejrůznější unboxingy, tipy na dobrou kosmetiku a inspiraci na padnoucí outfity, pak Vás musím zklamat.

To bychom měli blog. Teď ještě něco málo o mě. Je mi 21, je velice lehké mě naštvat, jsem blondýna a miluju černý humor. Zbožňuju podzim, rtěnky, GTA, hokej, HAWAI pizzu, sýrový nachos a naposledy jsem byla ve vztahu s Irsai Oliver.  V životě jsem dělala snad všechno – judo, street dance, ježdění na koni, folklorní tance. 


PÁR ZAJÍMAVOSTÍ O MNĚ
  • V minulosti jsem se párkrát dotkla toho, co jsem považovala za nejlepší – dostala se na stáže do eXtra nebo České Televize. A pak jsem taky pracovala v nejčtenějším bulváru u nás. Jenže pak jsem začala mít problém sama se sebou a rozhodla se toho nechat...   
  • Jeden z nejšílenějších zážitků v mém životě byl, když jsem se postavila před objektiv uznávané fotografce, která fotí pro Harper's Bazaar
  • Někdy je pro mě těžké některými lidmi nepohrdat. Především lidmi, kteří se honí za popularitou, nebo musí sobě (a svému okolí) dávat najevo, že jsou někým víc. 
  • Čas od času taky dost ráda fotím. Vadí mi ale, jak se dnes každý nazývá fotografem. Valná většina takových lidí jsou totiž pouze majitelé fotoaparátu. Myslím, že právě do téhle skupiny spadám.
Protože chce být tenhle blog taky cool, založil si za rok své existence účet nejen na FACEBOOKU, ale také na INSTAGRAMU!

Komentáře

Oblíbené příspěvky